Újabb mérföldkőhöz ért a Balaton Anita vezette kommunikációs ügynökség, a FleishmanHillard
„Talán arra vagyunk a legbüszkébbek, hogy mindazt a rengeteg tapasztalatot, lelkesedést és tudást, amit elhoztunk magunkkal a mostanra lezárt Café-s éveinkből sok, hosszú távon velünk lévő ügyfél ismeri el, mint valódi üzleti előnyt teremtő értéket” – mondta Balaton Anita a cég alapító ügyvezetője. „A másik büszkeségünk az a vezetői és középvezetői csapat, amelynek – többek esetében – évtizeden átnyúló munkáját a FleishmanHillard amerikai központja a világon egyedülálló módon ismerte el: úgy vehettük fel a nevüket egyedüliként a világon, hogy azért sem tulajdonrészt, sem licenszdíjat nem kértek tőlünk. Idén 15 éve vagyunk e nemzetközi hálózat tagjai. Az a tudás, innovációs erő és a világ legnagyobb márkái által használt megoldások, amit rajtuk keresztül kínálni tudunk itthon, tapasztalataink szerint olyan előnyt biztosítanak ügyfeleink számára, amelyhez versenytársaik hazánkban nem férnek hozzá. Ez a legnagyobb előnye a FleishmanHillard-hoz tartozni” – tette hozzá.
A 2001-ben alapított kommunikációs ügynökség új képzési üzletággal, valamint social és digitális megoldásokra szakosodott csapattal erősített az elmúlt egy évben. E mellett továbbra is fejlesztik a több nemzetközi és hazai díjjal elismert insight alapú stratégiai kommunikációs kínálatukat, a FleishmanHillard egyedi válságkommunikációs gyakorlatát és rendszerépítési szolgáltatását, a belső kommunikációs és employer branding-, valamint a nemzetközi ügynökségi hálózatok működtetését, akár másfél tucat piac kommunikációját koordinálva Budapestről.
„Nem akarok Shakespeare-t idézni, de igaz: bárhogy is nevezzenek minket, ennek a cégnek az értékét azok a szakemberek adják, akik az elmúlt évtizedekben itt voltak és ma is itt vannak. Mi vagyunk a garancia arra, hogy a FleishmanHillard továbbra is mély ügyfélértésen és kemény munkával feltárt, valódi felismeréseken alapuló, az ügyfeleink üzleti céljait hatékonyan támogatni képes, mérhető megoldásokat szállít – hosszú távon fenntartható módon. Olyan tartós és kölcsönösen előnyös kapcsolatokat alakítunk ki ügyfeleink legfontosabb célcsoportjaival, amelyek folyamatosan erősödő üzlettámogató és reputációfejlesztő hatást képesek generálni” – mondta Balaton Anita.
Az ügynökség tapasztalatai szerint ügyfeleik sokszor szeretik kisebb szolgáltatási egységekből összeállítani maguknak az optimális megoldást – akár kisebb projektekre, akár hosszú távú stratégiai együttműködésekre. Éppen ezért készülő új honlapjukon is már ilyen, moduláris alapú kínálattal találkozhatnak majd az érdeklődők. Ezen túl a nemzetközi hálózat segítségével, a korábbi ügyféligényeknek megfelelően továbbra is biztosított az amerikai, londoni és brüsszeli kollégák bevonása a hazai munkákba, ami még tovább erősítheti a hazai vállalatok kommunikációs megoldásait a FleishmanHillard segítségével.