Insight-feltáró workshopokkal, saját kutatásokkal és fókuszcsoportokkal dolgozunk, hogy olyan rejtett felismerésekre találjunk rá, amelyek kölcsönös előnyök mentén képesek a kívánt irányba mozdítani a szervezet számára meghatározó célcsoportokat. Ez az integrált kommunikációs stratégia alapja, amelyből minden kommunikációs szakterület aztán a saját jellemzői szerint tud építkezni, arra visszahivatkozni.
Felrajzoljuk az ügyfeleink sikerére / kudarcára hatással bíró minden fontos csoportot. Megvizsgáljuk, hogy az elérhető információk alapján hogyan viszonyulnak a szervezethez, annak tevékenységéhez, általában az iparághoz vagy releváns aktuális témákhoz, fejleményekhez. Igény esetén megvizsgáljuk a célcsoportra jellemző médiafogyasztási szokásokat, kulturális preferenciákat, attitűdöket is, hogy még jobban értsük igényeiket, gondolkozásukat.
A FleishmanHillardnál használt GPS modell egy iránytű, amely segít az eredményes kommunikációs kampányok megtervezésében. A módszer három fő része: kutatás és insight-generálás; a kampányötlet összerakása; megvalósítás. Mindez számos, jól meghatározott köztes lépés végrehajtásával működik.
A narratívát is szem előtt tartva, a szervezet legfontosabb értékajánlatai és szolgáltatási fókuszai mentén alkotjuk meg az ügyféllel közösen azokat a témapilléreket, amelyek köré a kommunikáció tartalmi része szerveződik. Ezeket egészítik ki a konkrét üzenetek, amelyeket egy úgynevezett üzenetházépítő workshop során alkotunk meg közösen.
Az üzentház létrehozása egy folyamatos diskurzus a célcsoportjaink számára releváns, minket a versenytársaktól megkülönböztető és tőlünk hitelesnek elfogadható állítások megtalálására. Ezt a feladatot akkor végezzük jól, ha a végén minél konkrétabb, adatokkal, példákkal alátámasztott üzeneteket kapunk végeredményül.
A kitűzött kommunikációs célok eléréséhez szükséges csatornák és ezek kapcsolódásának meghatározása. A PESO modell biztosítja, hogy mind a fizetett (paid), az organikus (earned media), a közösségi (shared), és a saját (owned) felületeket figyelembe vegyük a tervezés során. Az issue first megközelítés pedig abban segít, hogy ne egy eszköz, hanem fontos, releváns témák vezessék a figyelmünket, hogy mindig aktuálisak és érdekesek tudjunk lenni a célcsoportjaink számára.
A kommunikációs stratégia megvalósításba fordítása. Kezünkben a célokkal, a célcsoport-insightokkal, üzenetekkel és csatornákkal, megtervezzük, hogy hol mikor és mit kommunikálunk majd, milyen aktivitásokat hajtunk végre. Ezek a tervek lehetnek folyamatos vállalati kommunikáció esetén háromhavi akciótervek, amiket havonta értékelünk és vizsgálunk felül, vagy projektek esetén rövidebb távú itinerek a konkrét teendőkkel.
Nem minden kommunikációs diszciplína mérhető egyformán. Azonban mindegyiknek megvan a maga módszertana, hogy az elért eredményeket kimutatva azokat értékelni lehessen. Minden munka kezdetén az ügyfeleinkkel közösen határozzuk meg, mik a sikerkritériumok, mik azok a reális célok, amelyeket magunk elé tűzve és folyamatosan figyelve, értékelve tiszta képet kaphatunk arról, hol tartunk a cél felé vezető úton. A közösségi médiatevékenységek, vagy a fizetett hirdetések értékelése egyszerűbb és standardizált a pr méréséhez képest. Az utóbbiban a nemzetközi AMEC ajánlásokat és gyakorlatot követve dolgozunk azon, hogy ügyfeleink is egyértelműen láthassák, hogyan teremt üzleti értéket a kölcsönösen előnyös kapcsolatok kiépítése és fenntartása, vagy a reputációmenedzsment.
Feltérképezzük az ügyfeleink sikerére / kudarcára hatással bíró minden fontos csoportot. Megvizsgáljuk, hogy az elérhető információk alapján hogyan viszonyulnak a szervezethez, annak tevékenységéhez, általában az iparághoz vagy releváns aktuális témákhoz, fejleményekhez. Igény esetén megvizsgáljuk a célcsoportra jellemző médiafogyasztási szokásokat, kulturális preferenciákat, attitűdöket is, hogy még jobban értsük igényeiket, gondolkozásukat.
Hatékony és koncentrált módszer egy téma összes meghatározó szereplőjének egy asztalhoz ültetésére, hogy ugyanazt a dolgot a legfontosabb, sokszor nagyon különböző nézőpontokból megvizsgáljuk és kitaláljuk mi az elsődleges teendő, hogy valódi változást tudjunk elérni.
Feltérképezzük, hogy hogyan jelennek meg ügyfeleink a médiában, hogyan szerepelnek ott a versenytársaikhoz képest, mennyire erős az elismertségük, milyen arányban idézik a szakértőiket, milyen mértékben irányítják a diskurzust számukra fontos témákban. Ezt követően a számukra legfontosabb médiumok szakújságíróival interjúkat készítünk, hogy képet kapjunk az ő véleményükről tapasztalataikról a márka kommunikációjával kapcsolatban.
A szervezet legfontosabb értékajánlatai és szolgáltatási fókuszai mentén alkotjuk meg az ügyféllel közösen azokat a témapilléreket, amelyek köré a kommunikáció tartalmi része szerveződik. Ezeket egészítik ki a konkrét üzenetek, amelyeket egy úgynevezett üzenetházépítő workshop során alkotunk meg közösen.
Az üzentház létrehozása egy folyamatos diskurzus a célcsoportjaink számára releváns, minket a versenytársaktól megkülönböztető és tőlünk hitelesnek elfogadható állítások megtalálására. Ezt a feladatot akkor végezzük jól, ha a végén minél konkrétabb, adatokkal, példákkal alátámasztott üzeneteket kapunk végeredményül.
Ügyfeleink céljai és működési környezetük, célcsoportjaik ismeretében azonosítjuk azokat a témákat, amelyek vagy veszélyt jelentenek működésükre, vagy lehetőségeket teremthetnek számukra a kommunikációban. Ezeket a témákat folyamatosan nyomon követjük a hagyományos és közösségi médiában és jelezzük, ha akár reaktív felkészülést, akár proaktív aktivitást igényelnének a legújabb fejlemények.
Bár sokan azt gondolják, a pr lényege a sajtókapcsolattartás, ez csak egy apró, jóllehet nagyon fontos eleme a közkapcsolati munkának. Ennek keretében meghatározzuk az ügyfeleink számára megkerülhetetlen, illetve kevésbé kiemelt médiumokat. Médiakabinetet szervezünk a legfontosabb 5-6 újságíróval, szerkesztővel, akikkel folyamatosan kapcsolatot tartva együtt azonosítjuk az érdekes témákat, érdeklődésre számot tartó híreket, információkat – ügyfeleinkkel közösen ahogy tudjuk, amiképp igénylik, segítjük a munkájukat. Médiaeseményeket szervezünk, közleményeket adunk ki, interjúkat szervezünk, témakiajánlókat osztunk meg a médiával.
Beszédektől kezdve, közleményeken és közösségi médiába szánt posztokon keresztül véleménycikkekig mindennel foglalkozunk, ami ügyfeleink üzeneteit eljuttathatja a célcsoportjaihoz és viszont. A FleishmanHillard-nál külön tartalomgyártásért felelős, több évtizedes újságírói tapasztalattal rendelkező vezető és tehetséges veterán, valamint fiatal újságírók, tartalommenedzserek támogatják ügyfeleink munkáját. Szoros humán felügyelet mellett 2022 decembere óta alkalmazunk AI-alkalmazásokat is a szövegeink elkészítéséhez, ahol ez indokolt.
Felkészítés sajtótájékoztatókra, interjúkra, belsős munkaértekezletekre és beszédekre. Az események előtt tájékozódunk azok részleteiről, a többi résztvevőről, időkeretről, elvárásokról, majd ezek ismeretében ügyfeleink kommunikációs céljainak megfelelően felkészítőt írunk, amiben a szükséges háttérinformációk és logisztikai adatok megosztása mellett saját üzeneteit is elhelyezzük. Ha a megszólalók igénylik, gyakorlatias, az élő helyzeteket reprodukáló médiatréningekkel is segítjük a felkészülést.
Több évtizedes tapasztalattal rendelkező rendezvényszervező csapatunk több ezer fős eseményektől a szűk körű háttérbeszélgetésekig minden eseményszervezési feladatban támogatást tud nyújtani. A rendezvények lebonyolításán túl partnerként veszünk részt a koncepció kialakításától a helyszínek kiválasztásán át, a dekoráció megtervezésén keresztül a fellépők műsorának összeállításáig.
A FleishmanHillard világszerte használt A.R.C. (Assess - Respond - Control) kríziskommunikációs gyakorlatát globális márkák alkalmazzák minden kontinensen. Ezt a gyakorlatot alkalmazó válságkommunikációs rendszereket építünk ügyfeleink számára, amelyek rugalmasak, eredményesek és képesek minden eszközt biztosítani az eredményes válságkezeléshez. Nem előre gyártott szcenáriókkal házalunk, hanem minden helyzetben bevethető eljárásokat hozunk létre, szervezetre szabott eszköztárakkal és segédletekkel, rendszereinket pedig összehangoljuk az érvényben lévő üzletmenet-folytonossági tervekkel, előírásokkal is. Szükség esetén a FleishmanHillard nemzetközi csapatából is bevonjuk a világ legtapasztaltabbjai között számon tartott szakértőket.
Díjnyertes válságkezelési applikációnk, a CrisisComPass a szervezet válságkommunikációs kézikönyvének kivonatolt, dinamikus változata, amely a vezetői okostelefonokon bármikor kéznél van. Eszköztáraink és segédleteink jelentősen lerövidítik a válságkezelés kommunikációs támogatási időigényét, ami kulcsfontosságú kritikus helyzetekben. A válságnyilatkozati protokollok kidolgozásával és a válságkommunikációs médiatréningekkel mindig egyértelmű, hogy kinek és hogyan kell és lehet nyilatkoznia ilyen szorongatott szituációkban.
Olyan szimulációs tréningeket tartunk megrendelőinknek, amik sok esetben valóban megtörtént helyzeteken keresztül vezetik végig őket a lehető legrosszabb forgatókönyveken. Az elméleti ismeretek átadásával kezdődő képzés lényegi eleme az ezt követő szcenárió alapú gyakorlat, ahol a krízismenedzsment csapat tagjai közösen oldják meg az eléjük tárt helyzeteket. Tréningjeinket már két kontinens több mint két tucat csapatának tartottuk meg: mind online, mind személyesen működik a módszer. A gyakorlatok végén kért visszajelzések alapján a szimulációs tréninggel való elégedettség átlagosan 98%-os.
Gyakorlatban is támogatjuk ügyfeleinket, működésük legsötétebb óráiban. Több évtizedes saját tapasztalatra építve, igény esetén külföldi szakértőket bevonva nyújtunk tanácsadási szolgáltatást krízishelyzetekben. Amennyiben azonnali támogatásra van szüksége, jelezzen nekünk itt: info@fleishmanhillard.hu
Ahhoz, hogy a belső kommunikáció hatékonyan működjön, szükséges átgondolni annak célrendszerét, szervezeti helyét, folyamatait, kereteit, erről szól a belső kommunikációs stratégia. Segítünk kialakítani, illetve tudatosabbá, még következetesebbé tenni a szervezeten belüli információáramlást, hogy azok valóban azok összhangban legyen az üzleti célok elérésével. Ezen folyamatok tervezésére és menedzselésére segítő toolkit-et állítunk össze. Akkor vagyunk elégedettek, ha az érintettek elkötelezettségét a közös célok iránt növelni tudjuk és hatékony, kétirányú kommunikációt tudunk kialakítani a szereplők között. Ennek érdekében integráltan gondolkozunk és tervezünk, felhasználva a külső kommunikációban is sikerrel használt széles eszközpark releváns elemeit.
Ahhoz, hogy tiszta és minél teljesebb képünk legyen a szervezet tagjainak céljairól, prioritásairól, megéléseiről, vagy egy-egy probléma esetén a munkatársak számára releváns, a motivációjukra hatással lévő szempontokról, számos formában gyűjtünk a munkánkhoz hasznos információkat. Ezek a módszereink bizonyítottan segítenek megalapozottabb döntéseket hozni a rendszer kialakításához és későbbi fejlesztéséhez, közös munkánk finomhangolásához. Ugyanezek a kutatások használhatóak konkrét szervezeti ügyekkel kapcsolatos percepciók feltárására, employer branding témák körüljárására, változásmenedzsment-folyamatok támogatására, vagy akár folyamatos hangulatszondázásra a szervezeten belül.
A kultúraformálás legfontosabb eszközei azok a belső események, amik segítik a munkatársak kapcsolódását, a közösségépítést. Ha kell, koncepciók kidolgozásával segítjük ügyfeleinket, amit a saját belső erőforrásaikkal meg tudnak valósítani. Amennyiben nincs elegendő belső kapacitásuk, évtizedes tapasztalattal rendelkező rendezvényszervező csapatunk többezer fős eseményektől a szűk körű háttérbeszélgetésekig minden eseményszervezési feladatban támogatást tud nyújtani.
Szem előtt tartjuk az üzleti célokat, mi kell ahhoz, hogy segítsük ezek befogadását, értését a szervezeten belül. Több évtizedes tapasztalatunk van belső kommunikációs tartalmak gyártásában értelmiségi és fizikai munkakörben dolgozó munkatársak felé egyaránt -- testre szabjuk a szervezet adottságainak megfelelően, a szervezeti felépítés egységeihez megfelelő csatornákra és az eltérő célcsoportokra szegmentáltan írjuk meg a tartalmakat. Legyen szó mindennapi hírek, vállalati fejlemények, gépház üzen jellegű tartalmak megosztásától, belső események beszédeinek, felkészítőinek megírásáról, vagy változásmenedzsment, leépítési, esetleg válságkommunikációs helyzetek igényelte szövegek létrehozásáig, mindegyikben van tapasztalatunk Saját, dedikált belső szerkesztőségünk és mások mellett Pulitzer díjjal is elismert külsős szerző kollégáink biztosítják, hogy minden, kezünk alól kikerülő tartalom megfeleljen a vállalati nyelvezetnek és előírásoknak és minőségi elvárásoknak.
A szervezetekben a változás, átszervezés, új vezetők érkezése, állandó, a piaci változásokra adott válaszok vagy éppen a krízishelyzetekben szükséges lépések kommunikálása a dolgozók felé elengedhetetlenül fontos. Itt nem csupán a belső kommunikációval foglalkozó csapat érintett, de a vezetők, sőt a középvezetői kör is. Olyan rendszerszintű megoldásokat kínálunk, amik gyorssá, hatékonnyá tudják tenni az információk kigörgetését, átadását a szervezet minden szintjén. Kidolgozzuk a kommunikáció integrált menetét és abban definiáljuk az eltérő szintek felelősségét. Segítünk felkészülni a vezetőknek, középvezetőknek GYIK-kal, prezentációk összeállításával, üzenetek összeállításával, szemléltető anyagok kidolgozásával a csapataik felé zajló kommunikációhoz.
A belső helyzetfelmérés során mélyinterjúkkal, fókuszcsoportokkal, teljes körű kutatással alapozzuk meg a stratégai döntéseket, mérjük fel a kiindulási helyzetet. A felmérési szakasz elérhető, választható elemei: PESTEL (elemzés a környezeti veszélyek és gyengeségek felmérésére); Az IPSOS-szal közösen fejlesztett EMagnet kutatás a lojalitás és elvárások szintjének felmérésére; Hálózatkutatás a szervezeten belüli kapcsolati rendszerek feltérképezésére, a potenciális leszakadók beazonosítására, a különféle funkciókra alkalmas véleményvezérek beazonosítására ; Kommunikációs és HR Audit a jelenlegi gyakorlatok, juttatási rendszerek feltérképezésére, versenytárselemzés a munkaerőpiaci konkurencia gyakorlatának, üzeneteinek, értékajánlatának az átvilágítására, valamint az ; Employer journey map felrajzolása a jelentkezési folyamat vizsgálatára.
Munkánk ezen szakaszában a kutatási eredmények figyelembevételével olyan értékajánlatot (EVP) dolgozunk ki, ami nem csupán azt veszi figyelembe, hogy releváns legyen a megcélzott talent szegmensek számára, hanem vizsgáljuk azt is, mennyire hiteles az adott szervezet részéről egy-egy értékajánlat. Összegyűjtjük mindazokat az alátámasztásokat, amik ezt a hitelesítést adhatják. A munkaerőpiaci versenytársi kommunikáció elemzése, valamint a célcsoportismeret segít abban, hogy olyan megkülönböztető elemeket is beépítsünk, amik garantálják, hogy kemelkedünk az átlagból.
EB kommunikációs stratégia kialakítása kulcs lépés e hosszú távú folyamat alapozásakor. Ennek része a célcsoportszegmentáció, az EVP-k rendszerének üzenetekké történő formálása, az EB platform és kreatív keretrendszer kidolgozása, a toborzáskommunikáció megtervezése. a munkavállalói elkötelezettség / munkavállalói élmény (EX) programok tervezése; EB kampányok megtervezése. Felkészült, nemzetközi tapasztalattal is rendelkező szakértőink számos nagy márka EB stratégiáját építették már fel.
A megvalósítás során komplex eszközparkkal állunk rendelkezésre. (videok, infó videok, tartalomgyártás, kreatív anyagok tervezése és kivitelezése. Segítünk EB nagyköveti program indításában, a; EX rendszerek és folyamatok kialakításában; A jelöltélmény tudatos felépítésében; Jutalmazási és elismerési rendszerekre teszünk javaslatot, ami összhangban van a stratégiával, Kommunikációs képzéseket kínálunk.
A stratégiaépítés során kidolgozzuk a teljesítményméréshez javasolt mutatókat, majd azokat folyamatosan figyelve értékeljük az elért eredményeket.
Ügyfeleinkkel közösen a kutatási szakaszból kinyert információksegítségével elemezzük ügyfeleink működési környezetét, és dolgozzuk ki a márka optimális pozícióját, az oda vezető utat. Az előkészítést követően egy nagyon intenzív, egymást challengelő, inspiráló pozicionálási workshop során alkotjuk meg a megoldást.
Insight-feltáró workshopokkal, saját kutatásokkal és fókuszcsoportokkal dolgozunk, hogy olyan rejtett felismerésekre találjunk rá, amelyekből megértjük a célcsoportok motivációit, igényeit, lehetőségeit. Ezen felismerések segítségével vagyunk képesek kölcsönös előnyök mentén a kívánt irányba mozdítani a meghatározó célcsoportokat. Hasznos lehet egy hosszú távú vállalati kommunikációs irány meghatározásához is, de az igazi ereje, hogy integrált kommunikációs stratégia alapja tud lenni, amelyből minden kommunikációs szakterület aztán a saját jellemzői szerint tud építkezni, arra visszahivatkozni egy integrált kampány során.
A kommunikációs tervezések megalapozásához kiemelten fontos, hogy tudjuk, kiken múlhat egy szervezet sikere, vagy kudarca. Kik vannak hatással a szervezetre, a szervezet kikkel tart kapcsolatot, és kik azok, akik bár fontosak volnának, ma nincsenek a radarunkon. Ezért lényeges felrajzolni minden fontos csoportot. Megvizsgáljuk, hogy az elérhető információk alapján az egyes érintetti csoportok miként viszonyulnak a szervezethez, annak tevékenységéhez, általában az iparághoz vagy releváns aktuális témákhoz, fejleményekhez. Feltérképezzük, hogy a bizalmi kapcsolat megépítéséhez milyen tartalmakra, milyen gyakorisággal lenne szükségük, és megnézzük, ehhez képest a mai gyakorlat szerint miként tartunk vagy nem tartunk bizonyos csoportokkal kapcsolatot. Igény esetén megvizsgáljuk a célcsoportra jellemző médiafogyasztási szokásokat, kulturális preferenciákat, attitűdöket is, hogy még jobban értsük igényeiket, gondolkozásukat. Javaslatokat teszünk e széles kapcsolati háló optimális működtetésére.
Feltérképezzük mindazokat a piaci szereplőket, akik ügyfeleink tevékenységi területén aktívak. Elemezzük pozicionálásukat, kommunikációs aktivitásaikat, üzenetrendszerüket, témáikat. Nemzetközi benchmarkok mentén és egymáshoz viszonyítva is összehasonlítjuk eredményeiket ügyfeleinkével és javaslatokat teszünk az ez alapján szükségesnek tűnő kommunikációs lépésekre.
Márkaépítési gyakorlatunk egyik alapköve a vízió és misszió kialakítása, amelyeket az ügyféllel közös workshopok során alkotunk meg. Ez jelöli ki azokat az alapokat, amelyeket folyamatosan szem előtt tartva alakítjuk ki a márka pozicionálását, értékeit és üzenetrendszerét.
Megfelelő felkészülés után az ügyfelekkel közösen, az üzleti célokat, a környezetet, versenytársakat és célcsoporti percepciókat/igényeket figyelembe véve alakítjuk ki a márka és almárkái viszonyát, legyen szó Branded House vagy House of Brands struktúráról. A végeredmény biztosítja a megfelelő azonosíthatóságot és a márkaaktivitások optimális szétválasztását.
Az üzleti célokat, a pozicionálást és az értékeket figyelembe véve írjuk meg azt a történetet, amit a márka magáról mesélni kíván. Általában ügyfeleinkkel közös, több lépcsős workshop alatt bomlik ki ez a stratégiai fontosságú sztori, ami üzletágaktól függetlenül mondja el a márka legfontosabb törekvéseit, jellemzőit, előnyeit. Ez vezet aztán át a kommunikációban majd főszerepet kapó stratégiai témákhoz, majd üzenetekhez.
A narratívát is szem előtt tartva, a szervezet legfontosabb értékajánlatai és szolgáltatási fókuszai mentén alkotjuk meg az ügyféllel közösen azokat a tartalmi pilléreket, amelyek köré a kommunikáció tartalmi része szerveződik. Ezeket egészítik ki a konkrét üzenetek, amelyeket egy úgynevezett üzenetházépítő workshop során alkotunk meg közösen. Az üzentház létrehozása egy folyamatos diskurzus a célcsoportjaink számára releváns, minket a versenytársaktól megkülönböztető és tőlünk hitelesnek elfogadható állítások megtalálására. Ezt a feladatot akkor végezzük jól, ha a végén minél konkrétabb, adatokkal, példákkal alátámasztott üzeneteket kapunk végeredményül.
Teljeskörű social média oldalüzemeltetés Facebook, Instagram, Youtube, TikTok és Linkedin csatornákon, igény esetén késő esti és/vagy hétvégi ügyelettel. Tartalomfejlesztés, real-time tartalomgyártás, mérés, riportolás, versenytársfigyelés. Fizetett hirdetési támogatás. Social média stratégia készítése.
Videós tartalomgyártás, a meglévő social csatornákra, blog vagy weboldalra. Költséghatékony gyártás akár telefonnal vagy több fős stábbal, produkciós partnerrel. Animációk, infografikák gyártása. Statikus tartalmak, posztok, cikkek képi anyaggal. Fotózás akár telefonnal akár fotós stábbal stúdióban vagy kültéren. Content marketing stratégia.
Online kampányok tervezése és fejlesztése social platformokon és Google Display Networkön (statikus és html bannerfejlesztés). Keresőkampány felállítás és management. Digitális médiavásárlás (médiaügynökség partnerrel). Mérés, riportolás, real time kampánymenedzsment. Webfejlesztés (alvállalkozó partnerrel).
Influencerek kiválasztása, tartalomfejlesztés és gyártás, fizetett hirdetési támogatás, mérés, riportolás.
A social csatornákon (Meta, Youtube, TikTok, Linkedin) és Google felületeken. Mérés és riportolás.
Gyakorlatias támogatást nyújtunk neked, ha vezetőként, szakértőként, vagy értékesítőként látogatsz el kézműves képzéseinkre. Fókuszunkban a te fő témád lesz, és a személyes elakadásodat kezeljük. Dolgozhatunk csak veled, vagy ha a közelebb áll hozzád, akkor kreatív csoportban is. Bárhogy is, mi egyedi megközelítéssel, működünk. Fejlesztéseink coaching szemléletben zajlanak, ahol a technika gyakorlatok mellett a mentális elakadásokkal, erőforrásokkal is foglalkozunk.
Gyakorlatorientáltak vagyunk, ez jó és fontos neked, mert kipróbálhatod magad abban, amiben igazán jó vagy, és amiben nagyon szeretnél fejlődni. Foglalkozunk a technikákkal, például hogyan mondd el röviden a lényeget, de ha van mentális elakadásod, dilemmád, például izgulsz, akkor arra is adunk kapaszkodókat. Felemelünk a feladathoz, ezt nagyon értékelik bennünk.
Támogatunk téged, aki eleve fogékony vagy az írásra és az újdonságokra abban, hogyan ötvözd a tartalomírásnál a mesterséges intelligencia adta lehetőségeket a napjainkban és a jövőben kiemelt jelentőséggel bíró egyedi, kézműves szövegelemekkel. Legyen szó social media írott anyagról, vállalati briefről, történet mesélésről, sajtóközleményről vagy szakmai szöveg közérthetővé tételéről, oldott, emellett fókuszált képzésünkön jó gyakorlatokkal és közös gondolkodással találunk rá a te és a szervezeted útjára.
Vezetőként, menedzserként, szakértőként rengeteg inger ér minket, és a feladatok kezelése túlmutat a technikai megoldásokon. Nem mindig megnyugtató az Eisenhower-mátrix önmagában, vagy az időgazdálkodás elmélete. A workshopon megnézzük, te hogyan működsz, mi a konkrét környezted, milyen mentális térképet hozol a korábbi tapasztalataid alapján, és arra készítünk egy stresszkezelő szerszámosládát, amit utána magaddal hordhatsz majd. Ha vágysz mások hasonló élményeire, kihívásaira, és a tiédet örömmel letennéd a közös gondolkodás asztalára, akkor az egyéni fejlesztéseink mellett a workshopokat is nagy szeretettel ajánljuk neked a témában.
Én jól vagyok, és a környezetem is jól van: nemes célkitűzés. De hogyan juthatsz el ide vezetőként, specialistaként, vagy az értékesítő szakmában? Nem egy nap alatt. Ezen a képzésen mi elindítunk téged ezen az úton, ajtókat nyitunk neked, szemléletváltásra bíztatunk és megmutatjuk, hogy kezelhetsz helyzeteket másként. Megosztjuk veled, hogyan építheted be rohanó napjaidba azt a rutint, ami egyre tudatosabbá, rendszeresebbé teszi az életedben az asszertív viselkedést és kommunikációt, amelynek során képviseled az érdekeidet, figyelembe veszel másokat, megőrzöd nyitottságodat, és mindennek köszönhetően egészségesebben élsz.
Egyrészt változatos, hogy sokféle tárgyalási helyzetben vagy és motiváló, hogy az eredményeidet honorálják, de mikor válik ez hajtóerővé, és mikor teherré? Mikor jön jól, hogy sokféle embert tudsz kezelni, és profi vagy a tárgyalások során? Ahogy látod, ez nem csak egy tárgyalástechnika tréning, és nem is csak kiégést megelőző workshop. Ez egy ötvözet, közel egy évtized értékesítőknek tartott képzései alapján. Amit magaddal viszel majd a workshopot követően az az, hogyan legyél tudatosabb a kommunikációs helyzeteidben, milyen a jó belső monológ egy megbeszélés előtt, vagy a napod elején, és hogyan legyél tartósan sikeres, kiégés mentesen.
Tükröt tartva, kérdezés technikát alkalmazva, értő figyelemmel, empátiával és erőforrás szemlélettel támogatunk téged vezetőként, értékesítőként és sportolóként, hogy a lehető legjobbat hozd ki magadból. A coaching folyamat során melletted sétálunk azon az ösvényen, ahol összegyűjtheted az erőforrásaidat, ránézhetsz az eddigi sikereidre, megoldásaidra, átkeretezheted a helyzeteket fejben, és fókuszáltan, tudatosan érheted el a céljaidat. Légy óvatos, ha egyszer felkerül a coaching szemüveg, nem lehet levenni.
Megmutatjuk, hogy mi látszik szervezetedből a kommunikációs térben. Felmérjük a cég jelenlegi kommunikációs gyakorlatát, a használt eszközöket és csatornákat, a tartalommenedzsment eredményeit, nyilatkozati rendet. Átnézzük a versenytársak gyakorlatát – azok relatív erősségeit, gyengeségeit és ezt is felhasználjuk későbbi javaslataink kialakításakor. Megvizsgáljuk a kommunikáció hatékonyságát/eredményességét. Azonosítjuk a legfontosabb médiumokat és azok vezető újságíróival interjúkat készítünk, hogy megtudjuk hogyan látják az szervezetedet, annak kommunikációs tevékenységét. A FleishmanHillard globális hálózatából releváns jó gyakorlatokat hozunk, amelyek segítenek a versenytársak elé kerülni a kommunikációs versenyben.
Muníciót gyártunk a kommunikációdhoz. Tapasztalt partnereinkkel egy-két hét alatt eredményt hozó okostelefonos gyorskutatásokkal képesek vagyunk szinte bármilyen témához adott célcsoportra reprezentatív véleményeket, álláspontokat kinyerni. Ezeket azonnal fel tudjuk használni az adott téma kommunikációjában, kézzelfogható adatokkal téve értékesebbé tartalmainkat a média és a célcsoportjaink számára.
Tedd hatékonyabbá a szervezeted, eredményesebbé a munkatársak együttműködését, vagy akadályozd meg a legjobb embereid elvándorlását! Ehhez kínál pontos cselekvési tervet és az azt megalapozó szervezeti diagnózist a hálózatkutatás. Partnerünkkel közösen feltárjuk a céged szempontjából ténylegesen kulcsfontosságú szakembereket és véleményvezéreket, a kommunikációs szűk keresztmetszeteket, az együttműködési hálózatokból kiszoruló egyéneket / egységeket. Ezekre építve az akut helyzet megoldásán túl egy olyan eszközt adunk a kezedbe, amivel folyamatosan képes leszel nyomon követni a szervezeten belüli hálózatok és kapcsolódások állapotát.
A TrendWatching nemzetközi csapatával együttműködésben olyan folyamatokba és trendinnovációkba kaphatsz tőlünk folyamatos betekintést, amelyek feltárják a következő években várható fogyasztói preferenciák alakulását és felfejtik azok magyarázatait. Az alapvető emberi igények részben állandó, részben folyamatosan változó rétegeire épülő megoldások olyan értékes felismeréseket kínálnak, amiket hatékonyan alkalmazhatsz akár kommunikációs kampányokban, akár a márka pozicionálásának frissítésekor, vagy új termékek/szolgáltatások kidolgozásakor. Ezen túl szervezetekre szabott trendelemzéseket is kínálunk, amelyek adott tevékenységi területen szolgálnak konkrét iránymutatással a fogyasztói, piaci folyamatok alakulásáról.
Insight-feltáró workshopokkal, saját kutatásokkal és fókuszcsoportokkal dolgozunk, hogy olyan rejtett felismerésekre találjunk rá, amelyekből megértjük a célcsoportok motivációit, igényeit, lehetőségeit. Ezen felismerések segítségével vagyunk képesek kölcsönös előnyök mentén a kívánt irányba mozdítani a meghatározó célcsoportokat.
Mielőtt kommunikálnánk, intenzíven hallgatunk azokra, akikkel diskurzust szeretnénk indítani. Az érintett fogyasztói csoportok, vezetők, munkatársak álláspontjának, véleményének, élményeinek megértése kulcsfontosságú a minőségi információk kinyeréséhez. Ezekre alapozva lehet eredményes kommunikációs stratégiát, aktivitástervet, kampányokat és üzenetrendszert képezni. nagy tapasztalatunk van fókuszcsoportok és mélyinterjúk vezetésében, amelyek képesek biztosítani ezt az alapos célcsoportértést.
Hatékony és koncentrált módszer egy téma összes meghatározó szereplőjének egy asztalhoz ültetésére, hogy ugyanazt a dolgot a legfontosabb, sokszor nagyon különböző nézőpontokból megvizsgáljuk és kitaláljuk mi az elsődleges teendő, hogy valódi változást tudjunk elérni. Nézd meg hogyan sikerült jogszabálymódosítást elérnünk a családon belüli erőszak büntethetővé tételében egy ilyen kampánnyal!
Nem csak nemzetközi viszonylatban, de a hazai kommunikációs gyakorlatod következetes nyomon követésére is tudunk erős megoldást szállítani. A FleishmanHillard és az AMEC (International Association for the Measurement and Evaluation of Communication) módszertana alapján globális szakmai standardokat alkalmazva tudjuk a szervezetedre és igényeidre szabni a teljesítménymérést. Egyedi kampányoktól folyamatos vállalati kommunikációs tevékenység mérésén keresztül a munkáltatói márkád működtetésének eredményességéig minden területre.
A FleishmanHillard világszerte használt A.R.C. (Assess - Respond - Control) kríziskommunikációs gyakorlatát globális márkák alkalmazzák minden kontinensen. Ezt a gyakorlatot tükröző válságkommunikációs rendszereket építünk ügyfeleink számára, amelyek rugalmasak, eredményesek és képesek minden eszközt biztosítani az eredményes válságkezeléshez. Nem előre gyártott szcenáriókkal házalunk, hanem minden helyzetben bevethető eljárásokat hozunk létre, szervezetre szabott eszköztárakkal és segédletekkel, rendszereinket pedig összehangoljuk az érvényben lévő üzletmenet-folytonossági tervekkel, előírásokkal is. Szükség esetén a FleishmanHillard nemzetközi csapatából is bevonjuk a világ legtapasztaltabbjai között számon tartott szakértőket.
Ha több piacon kell helytállnod a vállalatoddal, akkor viszonylag hamar szükséged lesz a belső és külső kommunikációs működésed összehangolására. Mi olyan nemzetközi rendszereket építünk, amelyek erőforráshasználata optimális, amelyekben tiszta a feladatelosztás és a hierarchia, viszont kellően rugalmasak ahhoz, hogy a kampányok és egyéb tartalmak lokálisan relevánsak, röpképesek maradjanak. A rendszer része a jelentési és értékelési gyakorlat kiépítése, ami lehetővé teszi az egységes teljesítménymérést, a piacok közötti (méretbeli különbségeiket is figyelembe vevő) összehasonlítást, és ez alapján a csoportműködés folyamatos javítását.
Nem csak nemzetközi viszonylatban, de a hazai kommunikációs gyakorlatod következetes nyomon követésére is tudunk erős megoldást szállítani. A FleishmanHillard és az AMEC (International Association for the Measurement and Evaluation of Communication) módszertana alapján globális szakmai standardokat alkalmazva tudjuk a szervezetedre és igényeidre szabni a teljesítménymérést. Egyedi kampányoktól folyamatos vállalati kommunikációs tevékenység mérésén keresztül a munkáltatói márkád működtetésének eredményességéig minden területre.
Képzési rendszereket építünk nemzetközi kommunikációs hálózatod számára, hogy minden piacon egységes tudásra alapozva ugyanolyan magas minőségben működjön a kommunikáció. Legyen szó belső kommunikációs folyamatokról, vagy akár határon átnyúló válságkommunikációs helyzetek kezeléséről, rendszeres online és személyes workshopjaink gondoskodnak arról, hogy lokációtól, nyelvtől, kultúrától függetlenül minden kolléga azonos tudással felvértezve támogassa az egységes kommunikációs működést.