NNG

Félmillió emberrel ünnepeltük az NNG 10. születésnapját

Ötszörösével szárnyaltuk túl az NNG 10 éves születésnapjának megünneplésére kitűzött célszámokat: 500 000 ember töltötte le az ünnepi alkalmazást Magyarországon. Ez lett a végső mérlege a kampánynak, de az igazán izgalmas rész a jól felépített stratégia volt. No meg Balogh Petya virális videója ebből az alkalomból, amit több mint százezren néztek meg online. Összefoglaltuk neked a legizgalmasabb részeket.

A kihívás

Hogyan ünnepeljük meg egy technológiai vállalat és sikertermékének 10. születésnapját emlékezetesen? Érdekel ez egyáltalán valakit? Az NNG által készített iGO Navigáció 2015-ben lett tízéves. Az alkalomra indított kampány célja az volt, hogy egy, a hazai piacra nem értékesítő és itt ügyfélkörrel nem igazán (kivéve okostelefon tulajdonosok) rendelkező, elsősorban B2B fókuszú vállalat számára fiatalos és dinamikus cég- és márkaimázst építhessünk.

Ezt tettük

Stratégiánkat arra az insight-ra alapoztuk, hogy az androidos közösség régóta vár a hivatalos iGO Navigációra, ami eddig csak iOS-re létezett. A SzülinApp ezzel szemben mindkettőn fut. Erre alapoztuk a kampányt, így értük el, hogy a teaser kommunikáció során egy széles közönség(igény) sokszorozza meg üzeneteinket

A teaser szakaszban előre eltervezett módon exkluzív információt adtunk egy online navigációs portálnak, amit az Index címlapon vett át – első gyári fotó az iGO-ról Andriod-os eszközön. A buzz beindult: az Androidos közösség felkapta a hírt. Az újságírók bögrére nyomtatott meghívót kaptak a bejelentő eseményre. Az Index exkluzív vezérigazgatói interjút (Balogh Petya volt akkor a cég vezetője) közölt a bejelentő sajtótájékoztatóra időzítve, amin 16 fő vett részt. Elindult a visszaszámlálás az app kiadásáig: 5 nap.

Az app kiadása: elérhetővé vált az alkalmazás. Follow-up sajtóanyagot küldtünk ki, majd még egyet a 10 napos letöltési időszak végének közeledtével. Kiadtunk egy, az NNG vezérigazgatójával készült vicces videót is. Lezárásként egy másik videóban köszönte meg a vezérigazgató mindenkinek a letöltést, valamint kiment egy eredmény-összefoglaló, lezáró sajtóanyag is.

A nap és a siker megünneplésére meghívtuk az NNG munkatársait is, és intranetes cikkeken keresztül is tájékoztattuk őket az eredményekről. Születésnapi matricákat is átadtunk nekik, és arra ösztönöztük őket, hogy használják azokat, és ezen a szórakoztató és stílusos eszközön keresztül offline és online is terjesszék az alkalmazás hírét.

Eredmények

A kampány eredményeként több mint 700 cikk jelent meg, a microsite-ot az első napon 100 000 látogató kereste fel, és végül összesen 500 000 felhasználó töltötte le az alkalmazást. Ez akkor azt jelentette, hogy minden nyolcadik magyar okostelefonon ott volt az iGO alkalmazása. Az egyik meghatározó hazai mobilos hírportálra annyi komment érkezett a témában, hogy a főszerkesztő csak emiatt kért interjút az NNG vezérigazgatójától. Az alkalmazás napokon keresztül vezette az alkalmazásboltok hazai letöltési toplistáit (Android és iOS felületen is). Emlékezetes születésnap lett.

Legyél te is a törzsvendégünk!
Lépj velünk kapcsolatba!
City of Budapest
Lépj velünk kapcsolatba!