A feladat az volt, hogy segítsük a központi szponzorációt itthon is érdekessé és figyelemfelhívóvá tenni, hiszen a kerékpáros közlekedés népszerűsítése és a közlekedésbiztonság javulása hosszú távú célkitűzése a biztosítónak csoport szinten és itthon is.
A Groupama-FDJ csapat névadó szponzorának hazai leányvállalata a helyi kerékpáros közösség támogatására ragadta meg a verseny előtt adódó lehetőséget, és tette lehetővé a rajongók számára a Valter Attilával való találkozást, ezáltal is népszerűsítve a városi kerékpáros közlekedést. A sportos megközelítés lehetőséget adott a vállalat közlekedésbiztonság iránti elkötelezettségének, üzeneteinek bővebb célközönséghez való eljuttatására, új csatornákon.
A csapat szoros időbeosztása miatt a rendezvényt egy nappal a Giro d’Italia nyitó sajtótájékoztatója elé időzítettük.
A célközönség aktív és mobil, ezt kihasználva a vállalat minél intenzívebb megjelenítése érdekében az eseményt a biztosító székházában rendeztük. Innen indult a kerékpáros futam több száz egyenpólós résztvevővel a Városligeten át a Hősök terére.
A koherens, hiteles üzenetátvitel érdekében a rendezvény házigazdájának Till Attila műsorvezetőt, kerékpáros véleményvezért kértük fel, aki a Giro d’Italia egyik nagykövete is.
A vállalati kapcsolatok építéséhez egy olyan rendezvény megszervezése volt a cél, amely kivételes élményt nyújt nemcsak a kerékpározás rajongóinak, hanem a versenyzőnek, a csapatnak, a cég partnereinek, munkatársainak és a sajtónak is.
A vállalat pozíciójának erősítése és új sajtókapcsolatok építése érdekében a meghívott médiumoknak a FELVEZETŐ KÖR rendezvényen interjúkat szerveztünk, a Giro d’Italia versenyen exkluzív tudósítási lehetőséget biztosítottunk a francia csapat kisbuszával utazva.
A vizsgált időszakban a versenytársak hírei közül a Groupama-FDJ-ről született a legtöbb médiamegjelenés Magyarországon, ennek egy jelentős része a FELVEZETŐ KÖR rendezvénynek köszönhetően. A Share of Voice elsőség nem valósult volna meg a helyi rendezvényről szóló hírek és ott készült interjúk nélkül.
A célcsoport elérése a közösségi médiában a tervezettnél 68%-kal nagyobb lett, az 1000 regisztrációs hely a határidő előtt betelt.
A teaser szakaszban a beharangozó posztok az átlagosnál 29%-al nagyobb engagementet eredményeztek a vállalat közösségi média csatornáin.
A speciális tartalomnak köszönhetően tovább szélesedtek és mélyültek a Groupama Biztosító sajtókapcsolatai. Új, sport specifikus média csatornákon is megjelentek a márka közlekedésbiztonsághoz kötött üzenetei.