Groupama

Lokalizált csoport szintű sportszponzoráció

A Groupama Biztosító alaptevékenységéhez kapcsolódóan fontosnak tartja az egészséges életmód támogatását és a közlekedésbiztonság javítását. A kerékpározást különböző színtereken támogatja, a profi sport szponzorációtól kampányokon át helyi kezdeményezésekig. 2022-ben kivételes szurkolói élményt nyújtó és egyben figyelemfelhívó eseményt rendeztünk a biztosító székházában. A közönségtalálkozó után 1000 biciklis résztvevő kísérhette Valter Attilát a Városligeten át a Giro d’Italia startjáig, a Hősök terére.

A kihívás

A feladat az volt, hogy segítsük a központi szponzorációt itthon is érdekessé és figyelemfelhívóvá tenni, hiszen a kerékpáros közlekedés népszerűsítése és a közlekedésbiztonság javulása hosszú távú célkitűzése a biztosítónak csoport szinten és itthon is.

Ezt tettük

A Groupama-FDJ csapat névadó szponzorának hazai leányvállalata a helyi kerékpáros közösség támogatására ragadta meg a verseny előtt adódó lehetőséget, és tette lehetővé a rajongók számára a Valter Attilával való találkozást, ezáltal is népszerűsítve a városi kerékpáros közlekedést. A sportos megközelítés lehetőséget adott a vállalat közlekedésbiztonság iránti elkötelezettségének, üzeneteinek bővebb célközönséghez való eljuttatására, új csatornákon.

A csapat szoros időbeosztása miatt a rendezvényt egy nappal a Giro d’Italia nyitó sajtótájékoztatója elé időzítettük.

A célközönség aktív és mobil, ezt kihasználva a vállalat minél intenzívebb megjelenítése érdekében az eseményt a biztosító székházában rendeztük. Innen indult a kerékpáros futam több száz egyenpólós résztvevővel a Városligeten át a Hősök terére.

A koherens, hiteles üzenetátvitel érdekében a rendezvény házigazdájának Till Attila műsorvezetőt, kerékpáros véleményvezért kértük fel, aki a Giro d’Italia egyik nagykövete is.  

A vállalati kapcsolatok építéséhez egy olyan rendezvény megszervezése volt a cél, amely kivételes élményt nyújt nemcsak a kerékpározás rajongóinak, hanem a versenyzőnek, a csapatnak, a cég partnereinek, munkatársainak és a sajtónak is.

A vállalat pozíciójának erősítése és új sajtókapcsolatok építése érdekében a meghívott médiumoknak a FELVEZETŐ KÖR rendezvényen interjúkat szerveztünk, a Giro d’Italia versenyen exkluzív tudósítási lehetőséget biztosítottunk a francia csapat kisbuszával utazva.

Eredmények

A vizsgált időszakban a versenytársak hírei közül a Groupama-FDJ-ről született a legtöbb médiamegjelenés Magyarországon, ennek egy jelentős része a FELVEZETŐ KÖR rendezvénynek köszönhetően. A Share of Voice elsőség nem valósult volna meg a helyi rendezvényről szóló hírek és ott készült interjúk nélkül.

A célcsoport elérése a közösségi médiában a tervezettnél 68%-kal nagyobb lett, az 1000 regisztrációs hely a határidő előtt betelt.

A teaser szakaszban a beharangozó posztok az átlagosnál 29%-al nagyobb engagementet eredményeztek a vállalat közösségi média csatornáin.

A speciális tartalomnak köszönhetően tovább szélesedtek és mélyültek a Groupama Biztosító sajtókapcsolatai. Új, sport specifikus média csatornákon is megjelentek a márka közlekedésbiztonsághoz kötött üzenetei.

Legyél te is a törzsvendégünk!
Lépj velünk kapcsolatba!
City of Budapest
Lépj velünk kapcsolatba!