Az OTP számára 2011-re felépített válságkommunikációs rendszerünk mindig tartalmazott olyan elemet, ami a legfontosabb tudnivalókat foglalta össze tömören. Ez kezdetben a nagy, 80 oldalas válságkommunikációs kézikönyv két A4-es oldalra kivonatolt esszenciája volt, amit névjegykártya méretűre lehetett összehajtogatni. A digitalizálódó mindennapok azonban új megoldást kívántak: nekünk erre kellett választ adnunk, új formába öntve az addig papíralapú válságkommunikációs kisokost.
Okostelefonos alkalmazást készítettünk, aminek a CrisisComPass nevet adtuk. Ez a saját fejlesztésű web-alapú mobilalkalmazás a válságkezelés legfontosabb elemeit tartalmazza: a válságkezelő csapat tagjainak elérhetőségeit, az alapkérdések listáját, a médiakezelés szabályait. Ezen kívül helyet kapott benne egy push-notification szekció, ahol az aktuális válságra vonatkozó üzeneteket tudjuk azonnal továbbítani a válságkezelők, menedzserek telefonjaira. Szintén található az alkalmazásban egy Hírrovat, ami folyamatosan gyűjti a világ aktuális válságkommunikációs helyzeteiről szóló írásokat, esettanulmányokat. Az app előnye, hogy funkcióinak többsége offline is működik.
A CrisisComPass, mint új típusú válságkommunikációs megoldás nem előre gyártott szcenáriómegoldásokat készletez. Eszközöket és gyakorlati tudást ad annak érdekében, hogy bármilyen helyzetről eldönthető legyen, hogy az válság-e; hogy ilyen esetben az érintetteket mielőbb össze lehessen kötni egymással; hogy a megfelelő kérdések feltételével megkezdődhessen a helyzetértékelés és a válság kezelése. Megoldásunkat 2016-ban Arany Kreatív Prizma díjjal ismerték el.