Logitech

Logitech Gaming Marathon-ember a gép ellen

Ember vagy gép, ki bírja tovább a játékot? Ez volt a kérdés, amikor megszerveztük a magyar piac egyik első influencer-kihívását, hogy demonstráljuk a Logitech g602 Gaming Mouse állóképességét.

A kihívás

A Logitech, a világ egyik legnagyobb periféria gyártójaként, 2013-ban elindította kifejezetten Gamereknek szánt márkáját, a Logitech G-series-t. Az új széria egyik kiemelkedő terméke a LogitechG602-es gaming mouse volt, aminek különlegessége volt, hogy vezeték nélkül, egy feltöltéssel 250 órányi játékot bír. De hogyan etehetjük kézzelfoghatóvá ezt a strapabírást, úgy, hogy az a Gamer közösség számára is hiteles lehet? Mindezt egy olyan időszakban, amikor a Microsoft és a Sony is éppen piacra dobta saját különlegességét, a Playstation 4-et és az Xbox 1-et.

Ezt tettük

Az ötlet az volt, hogy összemérjük a gép és az ember állóképességét. Megnézzük, hogy az egér, vagy a játkos szorul előbb töltésre. Ez volt a Logitech Gaming Maraton, amit a legnagyobb hazai gamer-rendezvénnyel, a PlayIT-el együtt, ahhoz kapcsolódva, annak felvezető műsoraként szerveztünk meg. A marathon maga egy 24 órás gaming-stream volt, ahol két fiatal gamer vállalta, hogy 24 órán keresztül játszanak folyamatosan. Az adást pedig a Gamestar csatornáján keresztül osztottuk meg. Az eseményt kísérte a Logitech PlayIT Warmup Stream, ahol influencerek váltották egymást 12 órán keresztül, megpróbálva tartani a lépést a fiatalokkal. Ez volt az egyik első hazai influencer challenge. A 20 órás Logitech Gaming Maraton az 2013 november 29. péntek este 10-kor kezdődött, és 20 órával később fejeződött be. A PlayIT Warmup November 30-án, reggel 10 órakor kezdődött és összesen 12 órát tartott.

A kampány támogató sajtókommunikációból, Facebook/social media kommunikációból, helyszíni figyelemfelhívásból  és a Logitech Gaming Marathon/PlayIT Warmup rendezvényből állt.

Ebből a nem pr-jellegű eszközök vonatkozásában a PlayIT kapcsán felmerülő rendezvényszervezési feladatok (a PlayIT rendezvényen a Logitech is kint volt standdal, melyen játékállomásokat szereltek föl perifériákkal), egyeztetések, az egyes arculati elemek gyártása, tervezése (alvállalkozó bevonásával), illetve a helyszínen történő rendezvénymenedzsment emelhető ki.

Eredmények

A Felvezető kampány sorántöbb mint 100.000 Facebook felhasználót értünk el A Maratont és Warmup-otegyütt, a 20 órás kampány alatt összesen 15.000-en nézték Az összesítettmegtekintés 40.000 perc volt. Vagyis egy átlagos felhasználó 15 percig nézte aközvetítést A Streamekre 9.450 komment érkezett

A sajtóban amédiapartnerekkel együtt több mint 15 megjelenést értünk el.

Csak a Gamestarbanelért megjelenéseink értéke 3.200.000 forint volt

A megjelenésekösszértéke meghaladta a 4.500.000 forintot Az első ijedtséget követően az intézményi és lakosságibefektetők is megnyugodtak, az OTP Alapkezelő nem tapasztalt rendkívüli tőkekivonást.

Legyél te is a törzsvendégünk!
Lépj velünk kapcsolatba!
City of Budapest
Lépj velünk kapcsolatba!